Na internetu se dá obchodovat. To už je dnes všeobecně známá skutečnost, kterou už určitě mnozí z vás využili. Prostě jsou tu ti, kdo si pořídili, pořizují nebo někdy v budoucnu pořídí svůj e-shop s úmyslem jeho prostřednictvím někomu z řad internetové veřejnosti něco prodat. A někdy se v takovém obchodování i docela daří. Ale někdy také ne. To totiž záleží kromě jiného i na tom, kolika lidem přijde který podobný podnikatelský web na oči a jak si na něm návštěvníci počínají.
Když má e-shop návštěvníků dost, má to dobré. Čím více hostů tu je, tím spíše se z nich stanou dost početní zákazníci, a ti pak dají podnikateli vydělat. Zatímco když je návštěvnost slabá, není na kom vydělávat a také se nevydělá.
A když se e-shop potýká s málem zákazníků, a tudíž i nízkými příjmy? Jak to jenom napravit? Pokud někdo podobný nechce vynaložit nepřestavitelné peníze za reklamu, která by ho dostala do povědomí lidí, měl by vědět, že je tu třeba pro e-shopy založené na platformě Drupal SEO, tedy optimalizace pro internetové vyhledávače, která právě se zvyšováním návštěvnosti pomoci dokáže. A zrovna tak může podpořit SEO Prestashop.
A jak to funguje, ptáte se? Je to jednoduché a složité zároveň. Jednoduché v tom, že se to snadno vysvětlí, složité v tom, že se to dost komplikovaně realizuje.
To se prostě provede audit webu a na základě jeho zjištění se tu zdokonalí vše, co je potřeba zdokonalit, aby byl web co nejlépe odpovídající požadavkům internetových vyhledávačů. Čím je totiž web v tomto ohledu dokonalejší, tím více u nich zaboduje a tím ideálněji se bude zobrazovat hledající internetové veřejnosti. Která ho tím pádem snáze najde a nejspíše i otevře. A když je pak tím pádem na e-shopu dost lidí, to by bylo, aby to nevynášelo! No rozdíl od webů, které nejsou optimalizované a internetové vyhledávače je tedy nabízejí tak, že si jich sotva někdo někdy všimne.